Yo

Tjäääna!! Sitter just nu hemma och tittar på titanic, hade helt glömt av vilken bra film det är... Tänkte att jag skulle se den för några dagar sen och nu märkte jag att den gick på tv så nu sitter jag här i soffan helt alone och lipar.
 
Jaja, denna vecka har varit bra. Igår var det fotball game på vår skola och det var ganska tråkigt höhö. Förstår verkligen inte vad det går ut på och dessutom vann vi så himla stort så aa.. Men efter att spelat klart åkte jag och några kompisar till Freddy's som är en resturang kända för sina hamburgare tydligen. Det var iallfall jättekul!! Kom hem vid 11 tiden och då tittade jag lite på Greys anatomy innan jag somnade. 
 
Idag vaknade jag vid 8, pluggade lite innan jag gick över till Katie som bor 30 sekunder från mig, så jääävla härligt!! Vi umgicks lite innan vi åkte till ett shopping center där vi gick omkring ett tag. Köpte med mig lite grejer som jag tänkte visa nångång! 
 
Ikväll skall vi iväg till en jätte mysig resturang som också är en slags nöjes-flygplats. Betalar man lite extra kan man ta sig en liten flygtur. Hatkärlek till att vi äter ute i princip varje dag, det är jävligt gott men fyfan va mycket skit man äter... Saknar mitt träningsliv och mina sallader med gurka, paprika och majs:((( 
Igår va första gängen jag använde jacka!!! Längtar lite tills det blir liiite kallare så man kan använda jackor till skolan utan att svettas ihjäl...
 
Har inte så mycket mer att säga just nu! Pusss
Last night, me, Corbitt and Ellie ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

så snygg är du

2013-09-22 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0