Heyyy

Hallå!! Länge sen nu. Har verkligen ingen tid till annat än läxor på veckodagarna. Önskar jag kunde bli en lika rutinerad bloggare som Gabz men det verkar helt omöjligt:///
Polhem är så jävla lätt jämfört med detta så det går inte ens att jämföra... Issa, det är tillochmed svårare än naturlinjen!!! :(((( Men det funkar, älskar alla lärare så otroligt mycket. Dom är så himla bra och det är just detta som gör det värt att betala extra för privatskola. Lärarna engagerar sig så himla mycket mer och verkligen bryr sig! Det hjälper mig mycket! 
 
Annars då? Jo här flyter allting på som vanligt. Allting börjar bli en vardag nu men det bästa med detta stället är att ingen dag är sig lik. Visst, jag går i skolan varje dag exact samma tider, tränar tennis två timmar, får stjuts hem, äter och gör läxor. Det är i princip vad jag gör, men de är de små sakerna som gör att man inte tröttnar eller vaknar upp och känner sig trött på livet. Varje dag är annorlunda och jag bara känner mig glad hela tiden även om det finns mycket som är jobbigt. 
 
Det bästa är också att jag aldrig känt någon slags hemlängtan. Visste nästan att det skulle bli så eftersom jag SÅ länge velat lämnat Sverige. Får så jävla mycket ångest över att jag slösat så många år i Sverige redan, har redan planer på att inte fortsätta bo i Sverige nästa år... Hehe:))) Missförstå mig inte, det finns självklart många där hemma jag saknar. Men blää, fyfan va tråkigt att bara stanna i Sverige!!!! 
Jag bara klagar och klagar på lilla Svergie... Förlåt alla sverige vänner, ni vet att det inte är emot er!!! Det finns mycket jag älskar där hemma men är så förbannat trött på samma jävla tråkiga skit hela tiden! 
Jaja, nu skall jag sova. Imorgon är det fredag, vilket betyder att man får ha jeans på sig. LYCKA! (Ja, man får bara ha det på fredagar och nej jag vet inte varför) Vi får heller inte ha shorts vilket suger men jag har vant mig nu. Puss!!
Förlåt för alla tråkiga bilder... Detta var i söndags när vi slog sönder en pinata, de va kul. Dock är godiset så jävla äckligt härrrr. Saknar lösgodis. SNÄLLA KAN NÅGON SNÄLL SJÄL SKICKA??? 

Kommentarer
Postat av: S

haha vad har du på dig för kläder om inte shorts ,jeans och så ?Typ kjol?;)

2013-09-13 @ 10:28:02
Postat av: Anonym

Alltså snälla, sluta klaga på hur dåligt ditt liv i Sverige var. Det är ingen som bryr sig det minsta om hur du har haft det innan. Du har gjort en USA blogg för att skriva om ditt liv i USA, om hur du har det där osv det är de som dina läsare vill veta. I varje inlägg ska du jämföra hur bra du har det nu och hur fruktansvärt dåligt du hade det innan. Det är ingen klago blogg du har skapat, så snälla läggggggg neeerrrrrr.

Svar: Haha men snälla, de bästa med att ha en egen blogg är att jag skriver EXAKT vad jag vill :)
Julia Dellnäs

2013-09-17 @ 13:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0