Football

Äntligen helg!!! Min lycka är obeskrivlig. Dagarna går verkligen helt otroligt fort här borta. Hinner knappt blinka innan en skolvecka gått typpp. 
Idag var det en liten speciell dag, vid 2 tiden samlades hela skolan utanför på fotbollsplanen för att bilda siffran 50 (skolan fyller 50 år detta året), det roligaste var ju dock att skolan hyrt in ett flygplan som tog fotot. Jag trodde någon skulle ställa sig på läcktaren men ickeee, fint skall det va! 
 
Idag var det även säsongens första american football game! Det var roligt men vi var tvugna att stå upp hela tiden vilket var en aning jobbigt och matchen varade i över två timmar... Men det var sjukt härligt att vara där, school spiriten är sjuuuk. Skolorna i sverige kan slänga sig i väggen för dom kommer aldrig nå upp till denna nivå!
 

För iövrigt så har det inte hänt så mycket denna vecka. Varje dag är egentligen den samma, går i skolan, tränar tennis, pluggar, äter, sover. Det är de enda jag gör i princip. Hade min andra tennis-match i veckan också och vann faktiskt:)) Hihi, de va jätteroligt!                
 
Nu ska jag titta lite på Greys anatomy innan jag går och lägger mig! Puss på er allihoppa där hemma!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag tänkte bara fråga om du tränade tennis i Sverige innan du åkte till usa? :)

2013-09-11 @ 17:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0