Bio

Denna söndag spenderade vi på bästa sätt genom att gå på bio. Vi såg ''The Butler'' som var hur bra som helst! Jag kan vara rätt kritisk när det kommer till vissa filmer och mina vänner vet vad för slags filmer jag helst ser på, dvs gärna inte någon kärleks-drama-skit som inte har någon vettig handling iöverhuvudtaget. Där har jag och mina vänner väldigt olik smak... I vilket fall, så var detta en film som passade mig alledes utmärkt så det var ju bra! Och förresten så var bion hur stor som helst!!! Plus att man väljer sina platser själv, så man köper biljetter sen går man in i salongen och sätter sig vart man vill. Lite annorlunda från biograferna där hemma... 
 
Efter filmen åkte vi hem en sväng innan vi åkte till min vpappas föräldrar och åt middag. Jättemyyys. Imorgon är det måndag och då är alla i USA lediga då det är Labor day, vet inte riktigt vad det är egentligen men jag tackar för en ledig dag från skolan! 
Hoppas allting är bra där hemma, kramizarrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0