Saker jag längtar till

    • Homecoming - Ja, jag längtar tills att få klä upp mig, gå dit med vänner och med Jack (my date) såklart och förhoppningsvis ha en superbra kväll. Helt ärligt så är jag nervös också, men det ska nog gå bra! 
    • Thanksgiving - Inte nog med att vi får 4 dagar ledigt så ska det även bli riktigt kul att uppleva den helgdagen eftersom det är något vi inte firar i Sverige. Dessvärre är detta som vårat höstlov, dvs att det är kortare eftersom höstlovet är en vecka.
    • Halloween- Jaaa, det ska bli sjukt kul!!! Det är ju en av dom största helgdagarna här och alla går verkligen in för det sjukt mycket! Minns när jag bodde i South Carolina för flera årsen under halloween och fyyy va roligt det var!!! 
    • Dallas - Vi har en liten resa planerad till Dallas, Texas i slutet av November vilket ska bli skoj! Har aldrig varit i Texas och alla säger att det är som ett eget land. Ska bli kul o se...

Kommentarer
Postat av: lydia

åh vad kul att du ska hit till texas, hoppas du gillar det, det är lite som ett eget land och alla som bor här tycker texas är störst och bäst och vackrast...

2013-10-20 @ 22:12:14
URL: http://lydiathorins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0