Jag

- Jag har väldigt lätt för att få känslor för killar vilket jag tycker är väldigt jobbigt för det bidrar till att jag lätt blir ''sårad''. 
 
- Mitt svåraste ämne i skolan är svenska, jag hatar att skriva noveller eller att analysera texter osv. Fyyy. 
 
- Greys Anatomy, The OC, Gossip girl och Prison break är mina absoluta favoriter när det gäller serier.
 
- Jag hatar vintern obeskrivligt mycket, hatar kyla och hade lätt kunnat ha sommar hela året. 
 
- Denna sommaren var den värsta nånsin för mig.
 
- Jag vill aldrig nånsin tatuera mig.
 
- Jag lever på Dr. Pepper här borta.
 
- Finns inget jag saknar sa mycket som friheten jag har hemma.
 
- Jag har den sämsta fantasin nånsin.

Kommentarer
Postat av: Erika

Saknar du Sverige mycket?

2013-10-28 @ 08:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0