Klassrum

Heyyy, här har ni två bilder på hur klassrummen ser ut på min skola. Alla lärare gör sina rum personliga med bilder på familj osv på väggarna. Som ni ser sitter även stolarna fast i bänkarna vilket jag inte gillar speciellt mycket. Jag vill kunna flytta stolen för att sitta på olika sätt men det går alltså inte. 
 
Anyways... Sitter fortfarande i skolan trots att vi slutat för ett tag sen. Sitter på engelska tutorial atm för att ta i kapp lite läxor jag inte gjort. Är helt ensam i klassrummet så det är skööönt. 
Har inga planer för helgen vilket både är bra och dåligt. Har sååå mycket plugg att göra vilket sugerrr. Vi får se vad jag hittar på. 
 
Aja, ville bara säga hej. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0