:)

Har nu beslutat för att låta denna bloggen vila lite. Jag har varken tid eller något vettigt att skriva om och det är därför jag tagit beslutet om att sluta ett tag. Kommer säkert skriva ut lite inlägg då och då och om jag får frågor kan jag även svara på dom när jag har tid.
Nu är det thanksgiving lov vilket är väldigt skönt. Efter lovet är det två veckor kvar och det är också då vi har massa ''finals''. Prov på allt vi gjort under terminen, ughhh. Mycket plugg dvs. 
Sen var den terminen över. Har lärt mig så otroligt mycket. Evigt tacksam till allt och alla som gjort detta året möjligt. 
 
Här är två frågor jag fått de senaste;
 
Anonym - Du säger ju att man inte ska förvänta sig nåt osv osv. Är det då värt att åka? Säg några fördelar med det för jag tänkte åka till USA nästa år. Vill bli lite tagg. Och du verkar ändå så ärlig, så det är därför jag frågar just dig!
- Oj, det finns så många. Den största fördelen är väll hur mycket du lär dig, hur mycket du utvecklas och hur stark du blir. Du är ju faktiskt i ett främmande land, bor i en familj som har en helt annan kultur och går i en skola med ett främmande språk. Finns inga nackdelar i överhuvudtaget.
 
Anonym - Vad tycker du om tjejer eller killar som bott i USA ett år och när de kommer hem bryter de på Amerikanska? Är inte det väldigt löjligt
- Är jag dum eller är jag den enda som inte förstår denna frågan? Utveckla gärna!
 
Hoppas allting är super där hemma i tråkiga Sverige. Vi hörs nog snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du börja i tvåan när du kommer hem? Vilken skola kommer du välja då? Kram super bra blogg

2013-11-27 @ 09:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0