Brooo

Hej på er, eller godmorgon borde jag kanske säga. Här är det kväll och jag ska titta lite på Breaking bad innan jag lägger mig. Har förresten börjat följa den serien och har sett 7 avsnitt nu men har inte riktigt fastnat för den. Är den verkligen bra? Är den värd att följa? Vet att några kompisar tittar på den och aldrig hört dom klaga. Men jag vet inte riktigt... Aja. 
 
Min dag har varit seeeg. Har tagit det lugnt hela dagen plus pluggat. Samma blir det imorgon. 
Pratade precis med min sköna vän Emil också!!! Sååå längesen vi pratade, var nog senast i somras på seglaveckorna. Så det var lite kul att prata med den lilla gangstern lite. Han ska till Avicii i februari och blev bara liiiite avunsjuk. Vi var ju där tillsammans förra gången och nu ska han dit utan mig. Bitchhhh
 
Har inte så mycket mer att berätta. Vi hörs senare, puss. 
Bild från sthlm mars 2011

Kommentarer
Postat av: louise

breaking bad är verkligen sevärd! bästa serien jag har sett om du frågar mig

2013-11-10 @ 13:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0