Blackout theme

Hade precis börjat plugga när jag får sms från Corbett som undrar om jag ville följa med till fotballsgamet som var ikväll. Var väll inte jättetaggad på att följa med eftersom det både regnade och var kallt ute men bestämde mig för att följa med en liten stund iallafall. 
Jag kan ju helt ärligt säga att det är inte det roligaste att kolla på fotball i tre timmar och behöva stå upp hela tiden, jag fattar inte ens spelet så det blir lite extra tråkigare. Idag var det dock skitkul! Det var en ganska viktig match för vi närmar oss state championchips och det är ju såklart viktigast. 
I vilket fall så gick det till andra halvleken av fyra och en kille blir så hårt tacklad att ambulansen var tvungen att hämta honom. I princip så blir någon skadad varenda match, men oftast inte så hårt att man måste åka till sjukhuset. Som ''tur'' var så var det inte någon från vårt lag. 
Vi spelade hur bra som helst och leder hela matchen fram tills det är två minuter kvar och andra laget gör en touch-down. Helt plötsligt blir det 45-46 till dom och det var endast några få minuter kvar. Stämningen blir helt sjuuuk, alla var helt inställda på att vinna och sen helt pltösligt blir poängen hur lika som helst och dom leder med 1 poäng. Vi var SÅ nära på att vinna men tyvärr så förlorade vi med 2 poäng. BLEV SÅ JÄVLA ARG!!!! Aldrig blivit så arg innan när det gäller fotball. Så jobbigt att förlora en sån viktigt match när man lett hela matchen men vi spelade jävligt bra och det var sååå himla kul och kolla! 
Detta blev vår sista fotballs match och snart börjar basketball season så det ska bli kul! 
 
Imorgon börjar jag 10.40 vilket är liiiivet. Ska plugga lite nu samtidigt som jag ska äta godis. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0