CHRIST-MAS

Julen är på ingång och denna helgen har vi både julbakat och julshoppat. Jag som hatar julen. Alla blir så himla förvånade när jag säger att jag inte gillar julen. 
-WHAT?! Are you crazy? How can you not like cristmas? What planet are you from? Are you a christian? Who are you? Get out of here.
Blablabla. Alla tycker jag är knäpp med andra ord. Meeen, när jag väl berättar min historia om varför så förstår dom väll. Jag önskade jag tyckte om julen, men helt ärligt så handlar det mer om presenter än om att umgås känns det som. Det värsta är att köpa julklappar, jag H-A-T-A-R det! Var så himla lycklig förra året när jag inte behöva köpa en enda en och jag bara åkte iväg till mamma och spenderade julen i hongkong. Mycket trevligare än att spendera halva december för att stresshandla julkappar. Detta året måste jag ju tyvärr göra det dock. ( ://// )
 
Denna helgen har jag spenderat hos Linnea, i lördags så spenderade vi hela dagen till bakning. Gjorde knäck och pepparkakshus och det tog flera timmar! Idag spenderade vi dagen i shoppingmallet för att köpa julklappar. Gick faktiskt ganska bra! Har några kvar dock men det var enklare än vad jag trodde faktiskt. 
Två dagar kvar i skolan. T V Å! Två väldigt jobbiga dagar dock. Imorgon har jag finals i AP english och på tisdag har jag finals i english. Imorgon har vi free-dress day också. Dags att ta fram mina hollister jeans med hål i. Yes! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart köpte du den kedjan du hade till dina solglasögon som du hade i NY

2013-12-17 @ 20:03:00
Postat av: Kristina

Kan du inte berätta den där historian om varför du inte gillar julen!!!

2013-12-19 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0