Framme

Okej, nu har jag kommit fram till Wichita. Känns jättebra verkligen men lite konsigt, sjukt svårt att beskriva. Min värdfamilj kom och hämtade mig på flygplatsen och fyyy va nervös jag va. Tur att jag somnade på båda planen annars hade jag säkert börjat lipa hela resan. 
I vilket fall så åkte vi och åt lunch på vägen hem. Nu har jag packat upp lite, jag och Michaela & Will som barnen heter kommer väldigt bra överrens vilket känns skönt. Dom är inte blyga eller nånting vilket är jättekul. 
Wilma (min local coordinator) har precis varit här och hälsat på en sväng vilket var trevligt. 
 
Är så otroligt trött just nu, det är så himla mycket blandade känslor inuti mig. Känns som att jag kan börja gråta när som helst typ, inte för att jag är ledsen egentligen utan för att allt är så himla nytt. Familjen är jätte härlig, och det är tur att dom har barn för W och M är med mig hela tiden typ. W fyller förresten år idag också så tror vi ska gå bort till poolen senare för att äta middag. 
Saknar dock mina vänner väldigt mycket, känns ovant att inte ha dom omkring mig när vi umgåtts 24/7 i en vecka...
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabs

Känner precis detsamma verkligen.. Saknar er som satan och det känns jättekonstigt att vi inte träffas på så länge nu, puss :((

2013-08-16 @ 20:45:22
URL: http://www.nattstad.se/gabriellasUSA
Postat av: Brunhåriga Gabriella

Saknar dig med julleboii! <3

2013-08-17 @ 01:56:15
URL: http://gabriellaelmefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0