Gabzzz

Precis tagit mig en härligt dusch och ligger nu i sängen. Denna kväll har jag spenderat framför datorn tillsammans med Gabriella på skype. Närmare än så kommer vi inte varandra... Var så otroligt skönt att prata med henne, pratade i över 2,5 timme och det behövdes verkligen! Blir så himla glad!
Samma känsla fick jag när jag pratade med Issa här om dagen, kunde inte att sluta tänka på det på hela dagen. Den känslan man får när man inte pratat med sin bästa vän på en månad och helt plötsligt hör hennes röst. Obeskrivligt!!!! Ni är så saknade, allihoppa! Även er jag inte pratat med sen jag åkte. 
 
Jaja, nu om annat. Imorgon ska vi till något som heter state fair, skall bli riktigt kul faktiskt! Vet dock inte riktigt vad det är, men har hört att det ska vara kul. Återkommer imorgon om hur det var. Ska ta med mig kameran också! Har inte använt systemen sen NY...
Ja, det finns inte så mycket mer att säga. Undrar ni något får ni alltid kommentera. Ska försöka uppdatera bättre nu! :)))
 
Btw, BIG love to Aviciis new album!

Kommentarer
Postat av: Gabbss

Okej det räcker med den bilden nu tack.. Fy fan

Svar: Håll käften
Julia Dellnäs

2013-09-14 @ 10:18:55
URL: http://nattstad.se/gabriellasUSA
Postat av: Emma

Hej!
Jag är sugen på att åka på utbytesår men mina föräldrar tycker inte att det är värt när den amerikanska kommunala skolan är så dålig. Hur gjorde du för att börja på en privat skola? Tacksam för svar! Kram

Svar: Vet inte vad det är som fått dina föräldrar att tro att den kommunala skolan är dålig för det är den verkligen inte! Klart det finns bättre och sämre skolor, privata som kommunala. Kan lova dig att det finns många kommunala skolor som är bättre än det privata. Tycker faktiskt det är dumt att resonera på det sättet eftersom att du åker iväg som utbytesstudent för många anledningar, inte bara skolan! Jag fick en förfrågan från STS om vi kunde betala extra för privat skola, men det är inte alla som får den förfrågan så det handlar lite om tur...
Julia Dellnäs

2013-09-15 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0