Lördag

Träffade Linnea vid 12 tiden vid shopping centret och gick runt där i mer än 5 timmar. Lagom trött när jag kom hem kan jag lugnt säga att jag var... Men det var iallafall jättekul! Shoppade massor och hade det trevligt. 
När vi var klara vid halv 6 tiden körde vi hem Linnea och åkte sen direkt till en mexikansk resturang och åt. Vilket var gott. När jag kom hem vid 8 pratade jag lite med mamma innan jag ringde Gabriella. 
Strax efter två la vi på, vi pratade alltså i 6 timmar om allt och inget. Vi har nu massor utav saker planerade och är bara sååå taggad på livet. FAN VA VI ÄGER, GÅR INTE ENS ATT BESKRIVA. 
 
Idag har jag även passat på att mejlat rektorn på min drömskola!!! Ska ansöka nästa vecka och hoppas verkligen på att jag kommer in, antagligen inte men kommer aldrig sluta hoppas! 
Klockan är två på dagen här nu och jag har inte gjort mycket alls idag, bara tagit det lugnt. Ska börja plugga lite nu tyvärr... Orkar inteee:( Men aja. 
Ska visa er shoppingen strax också, är faktiskt jättenöjd! 
Puss så länge ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0