Godmorgon!

Hej alla fina... Klockan är snart 10 och jag har varit vaken i två timmar ungefär. Hade gärna sovit lite längre men det är svårt när Mich och Will stampar på övervåningen... Aja, har iallafall tagit det väldigt lugnt. Lyssnat på musik, kollat på greys anatomy och läst lite bloggar. Helt perfekt start på dagen! 
Ska nog gå upp och ta lite frukost innan jag börjar göra mig iordning för dagens shopping. Ska bli sååå skönt för jag behöver såå mycket! Ska även kika på en ny klocka:))
 
Såg även igår att Avicii släppt sina biljetter för hans konsert i februari, skulle gjort allt för att få gå på den. Såg att några av mina vänner ska åka dit och kan säga er att jag är så jääävla avis på er!!!
Minns när jag var på hans konsert 2011 med Emil och Louise och tyckte det var sååå bra, nu är ju hans låtar 100 gånger bättre än va dom var då, levels var fortfarande min favorit då liksom så kan tänkte mig att denna konserten kommer bli så mycket bättre! Aja, finns inget att göra åt det. I'm stuck here in Kansas. 
 
Ville bara säga hej och önska er en bra kväll så hörs vi förhoppningsvis senare! 

Kommentarer
Postat av: Jennah

Hoppas du får en bra kväll :)

2013-10-27 @ 10:03:28
URL: http://kulturjennah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0