Friday night

Tjena! 
Hade en jättemysig dag igår. Vi åkte först till football gamet och kollade en stund, men efter halva höll jag seriöst på att kollapsa för att jag var så hungrig så vi tänkte dra att äta. Men sen bestämde vi oss för att dra och köpa glass, så det gjorde vi. Köpte en BJ chocolate-chip-cookie-dough, and srsly... IT WAS THE BEST BJ EVERRR. 
Vi åkte hem till Diana där vi chillade framför svampbob och bara snackade. Skönaste bruden här helt klaaart. 
Kom hem vid 11, kollade lite på Greys anatomy innan jag somnade.
Idag ska jag plugga lite för att senare dra ut och kolla på homecoming dress, MÅSTE hitta en idag!!! Är så sjuuukt stressad över hela homecoming grejen, åhhh... 
Ska lägga in bild senare på vad jag köpte, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0