Update

Godmorgon! Ni har precis börjat vakna och jag har inte ens gått och lagt mig ännu. Klockan är runt halv tre här så det börjer bli dags snart dock...
Igår kväll gick jag och Linnea och kollade på bio, vi såg ''Captain Phillips'' som vi båda tyckte var grym! Hon sov sedan över här och idag åkte vi till köpcentrumet och spenderade några timmar där. Bytte även klockan till en annan från Marc Jacobs istället. Kom hem vid fyra tiden och då pluggade jag lite innan vi gick ut och åt. 
Har haft en lugn helg och hela dagen imorgon lär jag behöva spendera till läxorna. Mycket glosor som ska läras in, två uppsatser ska skrivas och dessutom måste jag sketcha lite i min sketchbook till min art-class. Så ja, en hel del att göra imorgon. 
Har inte så mycket mer att skriva. Hoppas allt är bra med er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0