IDAG


Ligger i soffan just nu och tittar på Breaking bad. Det är ju helt sjukt bra?! Har verkligen kommit in i det nu!!! Är på tredje säsongen just nu, är det någon som vet hur många säsonger det finns? 
I vilket fall så är jag ledig från skolan idag och imorgon. Så himla skönt! Fyra dagars ledighet är precis vad jag behövde! Ska iallafall till shopping centret lite senare för att kolla på lite grejer, bl.a en ny MBMJ klocka hihihiih. Var inne på att köpa en från Coach först men jag tyckte att dom antingen vägde för lite eller för mycket och var antingen för små eller för stora, så gav upp den iden och tänkte köpa en ny silver från marc. 
Har även en del att plugga på denna helgen men eftersom jag harså mycket tid så tänkte jag skjuta upp det tills imon (kommer sluta med att jag stresspluggar på söndagkväll). Aja, hoppas allting är bra med er! Tusen pussar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0