Tagga

Heey. Vart ett tag sedan jag uppdaterade denna lilla blogg men har inte kunnat. Har haft ett par tuffa veckor men nu börjar allting lätta upp en del. Mina dagar ser iallafall likadana ut, går upp tidigt för jobb, jobbar till 3 tiden sen drar jag till gymmet eller hem. Idag var det en jättefin dag så la mig ute på balkongen as soon as I got home. 
 
Idag är det 22 dar kvar tills jag åker. Jag längtar, jag längtar något så otroligt! Så sjukt svårt att beskriva med ord, vill bort härifrån!!! ((((Inte pga mina vänner)))) men för att jag vill uppleva meeer. Jag vill inte stanna här i lilla tråkiga Sverige? Neeeej, finns så himla mycket intressanta ställen här i världen och Sverige är inte ett utav dom! 
Tjugoitvå dagar alltså, för inte alls längesen var de maj och jag hade precis blivit antagen till programmet. Vart försvann all tid? Helt ärligt är jag så himla glad över att det snart är avresa, jag behöver inte mer tid här nu. Jag känner mig helt redo för att åka och jag hoppas detta år kommer bli helt amazing. Ska verkligen kämpa för att det ska bli det, vet att det kommer bli tufft i vissa perioder men jag ska klara detta. Punkt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0