Svar

Anonym- Kommer du börja i tvåan när du kommer hem? Vilken skola kommer du välja då? Kram super bra blogg

SV; Ja, jag ska börja tvåan när jag kommer hem (om jag kommer hem). Det finns väldigt många alternativ och det var senast idag jag pratade med min school counsler om att möjligtvis gå kvar ett år på Collegiate. Vet inte riktigt om det är möjligt med tanke på med de klasser jag läser just nu, men vi får se. Annars ska jag också söka till samskolan, hvitfeldtska IB program, IHGR, svenska skolan i kenya och the international school in Myanmar. Det är dom skolorna jag skall söka till så får vi se om jag får någon plats på någon av dom, annrs får jag väll forsätta på Polhem:////

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad va det som va dåligt med polhem? Nämn bra saker och dåliga! Tacksam för svar:)

2013-12-04 @ 22:29:42
Postat av: Carro

Byt till Samskolan! seriöst den bästa skolan, jag gick på ib på hvit förut men den va inte alls bra, jag ångrade mig så mycket och stämningen på skolan va inte bra, alltså själva skolan osv :( men om du vill gå på ngn engelsk linje så gå på IHGR har flera vänner som går där och rekommenderar det starkt :)

2013-12-06 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0