Några farväl senare

Fullspäckad dag idag. Började dagen med att stryka alla mina byxor, efter det städade jag lite och sen kom mamma + my beloved cousins. Vi packade en del, lekte lite på lekplatsen utanför sen åkte vi till kungälv för att äta lunch. Efter det åkte vi ut till kode där mina andra kusiner bor. Blev en ännu mer lek innan vi fikade lite. Har haft en sån underbar dag. Kommer sakna alla så otroligt mycket, trodde inte det skulle vara några problem känslomässigt för mig att åka, men där hade jag fel. Det var jobbigare än vad jag trodde... 
Imorgon har jag iallafall halva dagen på mig att fixa klart allting! Jag åker härifrån vid halv 4 tiden för att samlas på landvetter 17.15. 
Nu är det verkligen dax, det så OTROLIGT svårt att förstå för mig. Sjukaste nånsin!!! Sista natten i gbg nu, ska njuta ordentligt! 
Här får ni lite bilder ifrån idag, pusspusspusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0