:)

Godmorgon! Klockan är halv 12 och jag har varit vaken i några timmar nu. Några vänner kommer snart hit för att säga hejdå innan jag åker. Stressen börjar avta lite nu... Har kännt mig stressad i flera dagar nu, har liksom inte kunnat slappna av ordentligt vilket är väldigt jobbigt. Men nu känns allt bättre, packningen är också klar nu och jag har koll på alla tusen miljoner papper som skall med! 
Ska alltså till sthlm nu och sova på något hotell där tillsammans med andra STSare från gbg. Sen går planet till london imorgon, där vi möter upp resten av alla utbytisar som ska till NY. Från london åker vi till JFK där vi blir upphämtade med buss för att åka ut till New Rochelle collage där vi ska tillbringa 7 dagar tillsammans! Vad jag har förstått finns det inte wifi där så tror inte det kommer bli så mycket uppdatering tyvärr... Men vi får se! 
 
Hoppas ni får det super iallafall så hörs vi mer senare! Antagligen i sthlm. Puss
Sista hissbilden:((( Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0