Bloggtips

Vill verkligen tipsa er om min fina vän Gabriellas, blogg -även kallad gabs då det var två gabriellor i gänget. Men denna lilla grejen träffade jag iallafall på landvetter. Som jag skrivit innan så var det bara tre stycken som flög från gbg, jag Gabs och Oskar. Vi alla kom överrens hur bra som helst och jag & gabs hade hur jävla roligt som helst efter att bara ha känt varandra i några timmar. Vi umgicks hela lägret och hade så otroligt kul tillsammans, utan henne och Gabriella hade lägret inte alls varit lika roligt som det faktiskt var!!! 
Nu har hon iallafall startat sitt nya liv i......... Alaska!!! Så himla häftigt verkligen! Verkligen ett sånt ställe man aldrig åker till om man inte blir placerad där som en utbytesstudent typ... I vilket fall ska ni verkligen checka in hennes fina blogg. Hennes personlighet är helt underbar och likaså är hennes klädstil!!! 

(Klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0