Some answers + my room

Kan du lägga upp bilder på ditt boende?:)) och även skolan osv, hade varit jättekul att se - Anonym
SV; Ja, jag förstår att vissa av er vill se hur jag bor så ska försöka fixa det så fort jag får tid. Här är lite bilder på mitt rum iallafall:)
 
Får du inte dricka alkohol på hela året? du är ju 17? och varför får du inte ha sex?? - Anonym
SV; Alkohol säger sig självt, jag är 17. I Sverige är det lag på att man måste vara 18 år men i USA är det 21... Man har en annorlunda bild på alkohol här. En del dricker, men de flesta gör det faktiskt inte. Det är mer vanligt att man använder olika slags droger här istället för alkohol. Men helt ärligt så gör det mig ingenting att jag inte får dricka eftersom jag länge känt att jag velat lämna alkohol och sånna grejer ett tag. Har gjort alledes för många och stora misstag pga det! Vet faktiskt inte riktigt varför man inte får ha sex, men antaligen beror det på säkerheten, att man inte ska bli gravid eller få sjukdomar osv.
 
Ungefär vad kostade datorn och köpte du den på en apple butik? - Kajsa
SV;Tror den kostade cirka 13k och jag köpte den på macforum som ligger precis utanför nordstan!
 

Kommentarer
Postat av: Disa Thorsson

Verkar super mysigt!!

2013-08-27 @ 15:23:55
URL: http://disathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0