-

Long time no see... 
Ja, det var ett tag sen jag skrev nu, men har haft väldigt mycket att göra. High school har börjat nu och det tar mycket tid. Är i skolan hela dagarna, när skolan slutar har jag tennis practice i två timmar och när jag kommer hem måste jag äta, duscha och plugga. Plugget har inte riktigt kommit igång än eftersom det bara gått tre dagar änså länge. 
Skolan är iallafall väldigt bra! Lite för svår för mig kanske men om jag kommer arbeta hårt detta året kommer jag nog klara det. Förhoppningsvis! Har varit ganska orolig över det och verkligen stressat upp mig, men som tur är tar lärarna hänsyn till att jag är utbytesstudent! 
Hmm... Vad finns det mer och säga egentligen, det har ju hänt väldigt mycket det senaste men det är omöjligt att ta upp allting. Allt flyter på ganska bra. Har nyss varit hemma hos min granne Katie och Talyor som hade ett litet välkomstparty för mig, så himla gulligt verkligen!!! Så vi grillade lite, hängde vid poolen och vara umgicks. Väldigt mysigt:))
Igår träffades alla utbytesstudenter från Wichita området för en aktivitetsdag. Vi var på ett ställe där det fanns massa spelmaskiner, gocart, laserdome, minigolf osv, först gick vi igenom alla regler osv, ingen alkohol, inget sex, inga droger och sånt, ganska givna regler och dessutom regler man gått i genom minst 100 gånger... I vilket fall var det en riktigt trevlig kväll!
Nu ligger jag och pratar lite med Gabriella och Gabs, jätte roligt att prata med dom igen!!! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp bilder på ditt boende?:)) och även skolan osv, hade varit jättekul att se

2013-08-26 @ 19:39:37
Postat av: Ebba

får du inte dricka alkohol på hela året? du är ju 17? och varför får du inte ha sex??

2013-08-26 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0