Q/A

Meliz - Jag är född år 2000, så blir alltså 14 år nästa år och tänker då på att åka hela året i åttan alltså. Det är 99% säkert men nu när du säger att det är roligare att åka när man gått ut nian började jag tänka lite.. Kommer jag inte ha kul i USA tror du? Tack för svar :) Kram
Du kommer ha as roligt i vilket fall! Om du känner dig redo tror jag absolut att du kommer ha super kul! Det blir vad du gör det till! :) Kramiss
 
Miranda - Hej! 
Funderar starkt på att åka som utbytesstudent och blir mer och mer övertygad när jag läser din blogg men har några frågor! 
Jag funderar på att åka med STS, vad är det bästa med dom och rekomenderar du dom? 
Kommer du att åka bort på något lov med STS på någon av resorna dom annordnar? 
Hur öppna och intresserade är amerikanarna? 
Tack på förhand!
Det bästa med dom är hur effektiva dom är! Dom hjälpte verkligen mig i början, speciellt eftersom man var tvungen att ha en intervju med målsman men eftersom min mamma bor utomlands fixade dom det hur lätt som helst så vi kunde ha det på skype istället! Dom är också väldigt hjälpsamma och snälla. Sen deras läger i NY var det bästa jag varit med om helt ärligt, lovar att STS är bättre än EF och explorius och alla dom. Välj STS!!!!
Jag och några vänner funderar på Hawaii resan men det beror på om vi alla tre kan åka på den. STS annordnar bara förberedelse läger och en coast to coast resa i slutet av året. Sen annordnar min amerikanska organisation olika resor bla till Hawaii, Californa och ngt mer. Jag kommer inte åka på CTC med STS eftersom min familj kommer i slutet och så ska vi åka runt i USA (förhoppningsvis). Men som sagt, kanske Hawaii! 
Många av amrikanarna är jätte öppna och pratar mycket, men sen finns det självklart dom som inte gör det!
 
Emma - Hej! Jag tänkte bara fråga om du tränade tennis i Sverige innan du åkte till usa? :)
Nopp, tränade bara på gym i sverige, har tränat tennis när jag var liten men det var nog 10 år sen sist och jag är bättre en del i laget... 
 
S - haha vad har du på dig för kläder om inte shorts ,jeans och så ?Typ kjol?;)
Jag har kjol och klänning på mig varje dag... Man får använda byxor som inte är jeans, jag kan tillexempel använda mina Dr.Denim men gör inte det nu när det är så varmt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0