Lama

Okej förlååååt, bloggar helt uselt!!! Men vet inte vad jag ska skriva om helt ärligt... VAD vill ni läsa? VAD för bilder vill ni se? Ni som är intresserade av bättre uppdatering plz kommentera!!
 
Idag slutade jag en timme tidigare än vanligt (kl 2) vilket var skönt plus att jag inte hade någon tennis träning idag, skönt hehe... Sen jag kom hem har jag pluggat lite och tittat på TLC, i princip det ända vi kollar på här hemma. MTV och TLC, iblaaand disney chanel. Saknar nyheter liteee, vill ju kolla på BBC men jaja. 
Annars då? Vi ska snart gå över till country cluben och äta middag. Är ledig imorgon vilket är liiivet! Lovar att uppdatera imorgon med lite roligare bilder! 
 
(Och förlåt, tog inte så många bilder på state fairen, filmade lite dock och det kanske kommer upp nångång. Här är en bild på en lama dock, hehe)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din värdfamilj, skolan, människorna du umgås med, hur allt fungerar osv osv

2013-09-27 @ 16:34:11
Postat av: Gabbss

ta kort i skolan och på din familj!!!!!!! Hehe

2013-09-27 @ 19:09:33
URL: http://nattstad.se/gabriellasUSA
Postat av: Felicia

Gör frågestunder!!! Har massor av frågor!!! :D

2013-09-29 @ 10:08:11
Postat av: Anonym

outfits, dagarna, tips om saker man kan shoppa, ställen man kan shoppa på osvosv.

2013-09-29 @ 20:24:35
Postat av: Julia

skolan, dom du umgås med, vad ni gör typ och bra shoppingställen ! tycker det är jättekul att läsa din blogg, hade själv SÅ gärna velat åka men är så dyrt. men du uppdaterar rätt sällan nu ja haha :)<3

2013-09-29 @ 20:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0