FREDAG

Yes!!! Äntligen fredag och höstlov!!! Fyfaan va skönt det ska bli med en veckas ledigheter med inga läxor! 
Eller inteeeee, nej inte fan har jag något lov? Vilket suger för behöver det verkligen! Får väll nöja mig med att det är helg antar jag. Är så fruktansvärt jävla trött, har varit trött hela veckan så denna helgen ska jag verkligen bara ta det lugnt. Antagligen ska jag inte på football ikväll vilket jag hoppas, för det är inte så himla kul och stå ute och frysa i flera timmar. Imorgon ska jag träffa Linnea så ska vi shoppa, behöver verkligen det!!! Paniiik. 
Så det ska bli skönt iallfall, få prata lite svenska. Hahaha, lol på att jag i princip pratar mer svenska än engelska här. Gabriella o ja.... XDXDXD 
I vilket fall är det de jag har planerat för denna helg, ta det JÄVLIGT lugnt och shoppa och plugga LITE. 
 
Nästa vecka är det halloween och på fredag drar jag till Texas över helgen! Hur coolt? 
Så jaaa, här är en liten uppdate. TUSEN TACK FÖR ALLA ERA TIPS PÅ SERIER!!!! Ni är ju fan bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0