Den senaste veckan...

Denna veckan började helt okej men slutade hur bra som helst! Hade min sista tennis match i tisdag och inser verkligen hur mycket jag kommer sakna det nu när det är över. Blir faktiskt ledsen när jag tänker på det för det har verkligen varit hur roligt som helst och ångrar mig så mycket när jag tänker på de träningarna jag skippat pga av plugg. Kommer sakna alla tjejer man träffade där men som man aldrig ser i skolan och kommer framförallt sakna min UNDERBARA coach. Jag sa till honom att han var ''The best coach ever'' igår och han blev jätte glad, åhhh :((( Hade vår hejdå-träning igår då vi pratade lite, fick vår team picture och åt glass. 
Igår hade vi ''Grandparents-day'' i skolan vilket innebar att många tog med sig sina mor och faföräldrar och klasserna var lite annorlunda då vi typ lekte och sånt. Mina host-grandparents kom vilket såklart gör mig jätteglad. Känns som en i familjen vilket känns underbart, uppskattar sånt super mycket men det fick mig även att sakna min älskade farmor som dog 23 juni. Saknar henne så otroligt mycket, så mycket att jag inte vet hur jag ska hantera det ibland... 

Kom tillbaka efter lunch och hade 5th hour, dagen var ännu som vanligt. Men sen under 6th hour kommer Mrs. Hawley in mitt under klassen och ber mig följa med till the office, nervöst följer jag med henne och undrar vad som pågår och när jag går in till the office står det en stor blå skylt med texten ''I've heard Swedish people are sweet, so would you be a sweetheart and go to homecoming with me?'' FATTAR NI ELLER???? Jag fattade först ingenting men sen kollade jag bak och där sitter en kille med tre paket Swedish fish. Aldrig NÅNSIN varit i en sån situation så jag blev jätte nervös först, speciellt eftersom jag aldrig sett killen förut!! Han är en senior och jag en junior så har inte riktigt koll... Men han var iallafall jätte söt och när jag berättade vad som precis hade hänt blev det minst sagt lugna reaktioner... Alla blev helt till sig och bah -Wooow, girl!!! You're so lucky!!! 
Tydligen vill väldigt många gå med honom så det var jättekul att han just frågade mig, på sötaste sättet också!! Det som är lite roligt med min skola också är att saker sprider sig HUR FORT SOM HELST!!! När jag kom till tennisen visste ALLA att jag skulle gå med honom och jag hade inte ens sagt det till många alls, haha.
 
Efter skolan följde jag med Diana till ett matställe där man kör in i en liten gate, säger vad man vill ha och så springer dom ut och ger en det, så man sitter kvar hela tiden. Sen åkte vi hem till henne, bytte om till tennis kläder vilket sen visade sig var helt onödigt då vi inte hade någon träning ens. 
Kom hem vi 5 tiden och då hade jag en halvtimme på mig att fixa mig för jag skulle träffa Corbett, Ellie & Caroline så skulle vi ut och äta innan vår hemma footballs match. Drog till ngt china ställe vilket var gott, men när vi väl var där började det spö regna men vi åkte till matchen ändå. Vi väntade lite men det blev uppskjutet så vi drog till starbucks och senare hem till Ellie där vi kollade på ''21 jump street'' det var mys. Kom hem vid 12 och somnade direkt. 
 
Idag vaknade jag jätte tidigt, var meningen att jag skulle följa med dom att springa men orkade inte så stannade hemma. Skall snart till köpcentret med Diana. Frågan ÄR, ska man slå till och köpa en ny klocka????? Har funderat på detta länge men vet inte, la av med väldigt mycket pengar förra veckan så mamma blir nog inte så glad om jag shoppar ännu mer. I första hand måste vi kolla på home-coming klänning. 
 
LEDSEN FÖR CP LÅNGT INLÄGG MEN HINNER INTE UPPDATERA PÅ VARDAGARNA! 
BILD PÅ OSS FRÅN IGÅR // CORBETTS FETA KATT, HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter ju hur gulligt som helst att bli frågat på det sättet! Roligt för dig :)

Men åh stackars kissen :(

2013-10-05 @ 22:38:19
URL: http://fames.se/ninasova/
Postat av: Linn

MEN ÅH HERREGUD VAD SÖTT

2013-10-06 @ 17:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0