31 oktober

Idag var det alltså halloween vilket såklart firades. När jag kom hem från skolan hjälpte jag till med att försöka få bort alla löv som ligger runt om på tomten. Alltså, träden tappar nästan alla sina löv så ni kan tänka er hur mycket det ligger på marken!!! SJUKT mycket! 
Sen fixade jag mig iallafall lite innan det kom lite folk, jag hade inte alls speciellt roligt eftersom det bara var vuxna och småbarn som kom, kände mig lite ensam när jag inte kunde prata med någon. Aja, sen kom det ju såklart massa barn som trick o treatade och jag låg inne på soffan och kollade på Paranormal Activity 2, måste vara den tråkigaste filmen ever! Hur finner man sånt skrämmande? Fattar inte... 
Kvällen avslutades på övervåningen där vi spelade piano och gitarr medans Mich o hennes kompis dansade. Mysigt avslut! Har varit väldigt oaktiv denna vecka med familjen och bara varit på mitt rum de mesta så det känns väldigt bra att åka iväg till Texas imorgon då vi kommer vara med varandra mycket! 
 
Annars är allt som vanligt. Ska bli kul och göra och upptäcka något speciellt. Alla vet ju att Texas är lite speciellt... Skall upp tidigt imorgon och packa och sånt sen ska vi bila ner till Dallas vilket tar ungefär fem timmar. Vi åker igenom hela Oklahoma så det blir tre olika stater på en dag. Cooling jao
Ville bara ge er en uppdate. Tar nästan aldrig bilder här borta men tar med mig systemen till T så förhoppningsvis använder jag den också... Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0