The U.S

Lördag... Vaknade vid 9 tiden och kollade lite på Gossip girl ett tag. Har kommit in i en USA period nu igen. Kan verkligen inte sluta tänka på att jag åker snart, känns helt obeskrivligt. Ena sekunden längtar jag ihäl mig och andra har jag sjukaste ångesten, otroligt blandade känslor dvs. 
 
När jag har dessa perioder sitter jag uppe konstant och läser olika utbytesstudenters bloggar. Kan sitta uppe i flera timmar och inte ens märka att klockan blivit 4 på morgonen liksom... Känns som om jag läst varenda blogg nu!!! 
Nästa steg är bara att skriva ett mejl till min värdfamilj, tycker det är ganska svårt faktiskt. Man vill berätta så himla mycket samtidigt som man är så oerhört tacksam, hmm... 

Skall i vilket fall fixa det ASAP, imorgon tar jag tåget upp till stockholm och där har jag ju några timmar som jag kan fundera på vad jag vill skriva. Har kollat upp området på google maps och det ser helt underbart ut, skolan ligger bara några hundra meter från huset! 
Nu ska jag försöka tänka lite på annat innan jag blir galen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0