Mejl

Precis kommit hem från en middag på jensen. Super gott som vanligt! Nu ligger vi inne på hotellrummet och kollar lite på tv från almedalen. Är faktiskt jättetrött nu och ska upp tidigt imorgon. Tagga hotellfrukost dååå!!! Efter ambassad besöket blir det förhoppningsvis lite shopping också:))
Kan även berätta att jag precis fick mejl från min värdfamilj! På tåget hit upp satt jag och skrev ett mejl men som jag aldrig skickade. Får lite ångest när jag har väntat så länge med att skriva men helt ärligt så har jag haft en del anledningar som gjort att jag inte haft orken... Men nu känns allting så bra och jag svarade direkt när jag läst klart, har jag tur så har jag svar redan imon:) Är på SÅ bra humör nu! 
 
Men nu ska jag nana, vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0