Hejsan

Detta är min nya blogg som jag kommer använda innan- men också under mitt utbytesår i USA. Som jag berättade på min andra blogg så har jag fått min värdfamilj i Kansas. Har ännu inte tagit kontakt med dom, jätte tråkigt verkligen men efter omständigheterna de senaste dagarna har jag inte haft den kraften. Ska höra av mig så fort som möjligt, ska bli så himla roligt och få prata med dom! 
I vilket fall så skall jag upp till stockholm söndag-måndag för att fixa mitt visum. Har varit en del att fixa inför det men har gjort klart i princip allting nu så det känns skönt. För att få visum till USA måste man åka till ambassaden i stockholm för en kort intervju sen tar dom mitt pass och skickar tillbaka det inom två veckor. 
 
Kan inte fatta att jag åker snart... 1 Augusti lämnar jag sverige för 10 månader och hoppas att inte komma tillbaka sen hehe:)) Nejdå, vi får se, får väll återgå till tråkiga Polhem eller något... Hope not! 
 
Jag vet att designen är väldigt lik den förra, men tro det eller ej så är det en anorlunda bild i headern, faktiskt... Nejmen får väll fixa det någongång. Men denna fungerar tills vidare!
Har ni några frågor så är det bara att kommentera! Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0