Yes!!!

Är hemma från jobbet just nu för har lunch, ska snart åka tillbaka och jobba de sista två timmarna innan jag är fri!!! Så otroligt skönt att sluta jobba och ha en veckas ledighet innan jag åker! Fick förresten precis mina flygbiljetter genom brevlådan och såg precis att jag åker en dag tidigare än vad jag trodde. Ska samlas på landvetter 17.15 och sen därifrån åker vi, alla STSare från gbg till stockholm och sover över där en natt på hotell. Sen, den 8 augusti åker vi allihoppa till London och sen vidare till JFK, New york. Fick även schemat till hur NY prep course kommer se ut och allt ser jätte kul ut! 
Har alltså en liten vecka kvar här... Har massor att göra och som tur är kommer mamma hem på fredag morgon och hjälper till med alla förberedelser! Åhhh, längtar så jävla mycket!!!! SJUKT
 
Igår efter jobbet åkte jag in till stan och träffade Matilda. Det var så himla härligt att träffa henne verkligen, vi satte oss på thaien i arkaden i några timmar och lite senare kom även Amanda! Hade en jätte trevlig eftermiddag och förhoppningsvis hinner vi ses en gång till innan hon åker till Rhodos på söndag! 
Nu ska jag iallafall dra mig tillbaka till jobbet... Hörs senare, puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0