Visum!

Nu har jag fått hem mitt visum som jag fixade i måndags, det gick faktiskt väldigt fort! Så nu har jag 5 stycken visum i mitt pass, 1 för USA och 4 för Kambodja haha... Men nu känns det iallafall skönt att ALLT är klart innan avresa! Har vissa saker kvar, som att köpa presenter till värdfamiljen, packa osv men nu är allt de jobbiga klart:)) 
Idag har jag även jobbat som alla andra dar, imorgon är det sista dagen vilket känns lite tråkigt... Detta är ju verkligen världens bästa jobb! Nästa vecka börjar jag på nästa jobb och det är hemtjänsten, blir nog bra det med! Issa kommer hit några dar eftersom hon jobbar i Tuve, dvs 10 min ifrån mig. Blir kul, har inte träffar henne på ett tag nu och eftersom vi arbetar nära varandra och samma tider passar det jättebra att hon kommer ett tag:)
Nu ska jag svara på lite mejl innan jag tittar på greys anatomy! Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0