Family

Har haft två såå bra dar! Har verkligen jätteroligt på jobbet, dock kunde vädret vara bättre... Idag har vi allafall grillat korv på en ö vilket var myyys. Förra veckan SPÖ regnade det hela dagen och fyyy va jobbigt det var att sitta och grilla korv då... Idag var det iallafall bättre vilket var skönt! 
Efter jobbet åkte jag direkt till långedrag för att träffa mina två kusiner och mormor. Var där några timmar innan jag blev körd hem. Finns inget bättre än att vara med familjen... 
Nu ligger jag iallafall och tittar en debatt från Almedalen, önskar sååå att jag var där nu!!! Älskar ju politik och debatter och nu under almedalen är det ju fullt av just det. Saknar verkligen underbara gotland...
Nu ska jag titta lite på världens bästa serie, greys anatomy. Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0