Brev

Igår blev jag himla glad när jag såg att jag hade fått brev från Kansas! Tänkte först att det var från värdfamiljen men det var från min Local coordinator, min lokala ''samordnare''. Hon kommer hjälpa mig att anpassa mig till mitt nya liv med vänner, familj, skola och såvidare. Den 24 augusti ska vi ha en aktivitetsdag med massa andra utbytesstudenter från Wichita området. Vet att det är 4 andra svenskar som ska till Wichita och det var även några från norge, brasilien, tyskland, nederländer och slovakien. Kommer bli så himla roligt att träffa andra utbytesstudenter från hela världen! Allt blir verkligen bara bättre och bättre... Längtar så tills jag lämnar Sverige!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men vad roligt! Vi har samma LC också! Då antar jag att vi ses! :D

Svar: Ja!!!:))
Julia Dellnäs

2013-07-04 @ 22:58:20
URL: http://sofiainamerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0