Bäst

Haft tre sååå bra dagar med mina fina vänner! Vädret har varit på topp och allting har bara känts jättebra. Lite synd att jag jobbar under dagarna då det varit toppenväder men då gäller det att utnyttja kvällarna till max!!
I söndags låg jag ute och pressa hela dagen på balkongen senare på kvällen åkte jag och några vänner till Tumlehed och tro det eller ej så var det första gången jag var där. Det var verkligen jättefint där nere och inte alls mycket folk. Vi grillade korv och marshmallows och badade!!! Inte alls kallt i vattnet faktiskt, var dock bara i en kort stund för senare på kvällen kom det massa tjock dimma... 
I måndags träffade jag efterlängtade David, inte träffat honom på huuur länge som helst så det var jätteroligt verkligen! Jag åkte hem till honom efter jobbet en sväng sen drog vi till lilleby och badade och bara umgicks. Vid 9 åkte vi till gymmet och var där ett tag. 
Igår åkte jag hem till Amanda efter jobbet och åt tacos med tjejerna. Efter ett tag åkte vi ner till lilleby och några badade. Inte jag tyvärr då jag inte ville bli för kall när jag körde hem sedan. Vi satt där nere ett tag och bara pratade och hade det bra. Världsbäst. 
 
Idag fyller fina Amanda år. Grattis underbara du, du förtjänar en riktigt bra dag!!!! 
Nu ska jag laga mat och lite senare ska jag iväg, mer säger jag inte. Hörs sen! 

Kommentarer
Postat av: Amanda Sernborn

Ååh tack Julia, jag har haft en helt fantastisk dag♥♥♥
Puss puss puss

2013-07-25 @ 00:05:48
URL: http://amandaolssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0