6 juli 2013

Godmorgon! 
Hade en bra kväll igår med mina bästa tjejer. Vi fixade iordning lite middag hemma hos mig innan vi åkte in mot stan till Simon. Efter några timmar skulle alla dra till slottskogen men då åkte vi hem istället. Vi tyckte det var alledes för kallt utomhus:( I vilket fall kom vi hem vid 1 tiden och då åt vi lite innan vi somnade. 
Imorse vaknade vi vid halv 10 och då fixade vi iordning lite frukost. Nu har dom precis gått och jag ska börja städa lite, mitt rum är kaozz. Aja, finns inte så mycket mer att säga just nu mer än att vi hörs senare.
Puss
Tog inte så mycket bilder igår tyvärrrr
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Du passar så fint i ditt korta hår!

2013-07-07 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0